Advies Optimale klantbeleving

Dienst Marketing
Gepubliceerd op 21 september 2023

Als bezoekers een goede ervaring hebben in jouw bibliotheek, zullen ze vaker terugkomen. Zorg daarom voor een optimale klantbeleving. Onze adviseurs brengen in beeld wat daarbij komt kijken.

Hoe klantgericht zijn alle contactmomenten bij jullie ingericht? We gaan het na vanaf het lid worden tot het uitschrijven. Bij een positieve klantervaring spelen medewerkers de hoofdrol. Zij zijn immers je ambassadeurs en daarmee bepalend voor de beleving. Een klantgerichte organisatie begint dan ook bij medewerkers. De werving, ze helpen ontwikkelen en juist met hen in gesprek gaan over hoe de klantbeleving beter kan.

Alles over advies optimale klantbeleving

Blog
Marketing

5 tips om (nóg) beter vindbaar te worden in zoekmachines

Project
Educatie
Collectie
Publieksservice

Pilots aantrekkelijke jeugdvloer

Project
Publieksservice
Marketing
HR en vrijwilligers

Mystery guest onderzoek

Blog
Marketing

De employee journey van de bibliotheekmedewerker – kansen voor verbetering

Blog
Interview
Praktijkvoorbeeld
Marketing
Strategie en beleid

Zó implementeerde Bibliotheek AanZet CRM in de organisatie

CRM
Interview
Praktijkvoorbeeld
Marketing

Implementatie CRM in de praktijk bij Bibliotheek de Groene Venen