Advies Positionering van de bibliotheek

Dienst Marketing
Gepubliceerd op 15 september 2023

Hoe zorg je ervoor dat jouw bibliotheek onder de aandacht komt bij relevante doelgroepen? Een sterk merk helpt daarbij. Probiblio’s adviseurs helpen bij het bepalen van een sterke merkpositionering voor jouw bibliotheek.

Binnen dit project werken we gezamenlijk aan het karakter en de merkwaarden van de bibliotheek. Een cruciaal onderdeel is hoe je ervoor zorgt dat deze intern worden doorleefd, want intern beginnen is extern winnen! Dit traject kan door middel van een individueel traject óf je haakt aan op de landelijke merkpositionering. Belangrijk bij beiden is de focus op het meenemen van alle medewerkers in de gekozen positionering (internal branding).

(Voormalig) Marketingadviseur Jet Govers neemt je in onderstaande video kort mee in wat positionering en internal branding nu precies inhouden.

De kosten

Neem voor de mogelijkheden contact op met onze adviseur.

Alles over advies positionering van de bibliotheek

Project
Marketing
Strategie en beleid

Leergang Merkpositionering

Blog
Marketing

Terugblik inspiratiesessie Positionering & Employer Branding: het vertellen van je eigen verhaal

Blog
Praktijkvoorbeeld
Marketing

Internal branding: tips uit de praktijk

Blog
Praktijkvoorbeeld
Marketing

DOK over Merkpositionering: “Begrijpelijke taal is de succesfactor”

Blog
Praktijkvoorbeeld
Marketing

BplusC over merkpositionering: “We zijn een stuk extraverter!”

Blog
Marketing

Merkstrategie en positionering: zo val je op bij jouw doelgroepen