Landelijke campagnes: communicatietoolkits en effectmetingen

Dienst Marketing
Gepubliceerd op 26 april 2024

De samenwerkende Provinciale Ondersteuningsinstellingen (POI’s) bieden extra ondersteuning in de vorm van een communicatietoolkit en effectmeting voor landelijke campagnes. Hieronder lees je waar je de campagnes kan vinden en de materialen kan bestellen.

Om bibliotheken extra te ondersteunen, stellen de samenwerkende POI’s voor de vier landelijke CPNB focuscampagnes een toolkit samen. Hiermee willen we bibliotheken tijd en kosten besparen. Maar tegelijkertijd ook het merk van de Bibliotheek versterken.

Inhoud toolkits

De toolkits bevatten onder andere een communicatieplan, voorbeeldteksten, ideeën voor programmering, on- en offline materialen deels in de landelijke huisstijl van bibliotheken en een effectmeting (met handleiding).

Verspreiding

De toolkits zijn beschikbaar in de contentkalender van de Biebtobieb-groep Marketing & Communicatie. Meld je aan voor updates van deze Biebtobieb-groep, zodat je altijd op de hoogte blijft. De toolkits worden ook verstuurd via de de VOB-nieuwsbrief (speciaal voor marketing & communicatie). Voor materiaal en informatie met betrekking tot andere landelijke CPNB campagnes, zoals de Boekenweek en Zomerlezen, verwijzen we naar CPNB.

Alles over landelijke campagnes: communicatietoolkits en effectmetingen

Blog
Marketing

Samen zijn we een sterk merk én zo laat je dat zien

Blog
Marketing

Zo vertel je het verhaal van de bibliotheek

Blog
Marketing

Landelijke imagocampagne van start: doe lokaal mee!

Alle diensten van Probiblio voor jouw bibliotheek op een rij!!