
Landelijke campagnes: communicatietoolkits en effectmetingen
De samenwerkende POI’s bieden extra ondersteuning in de vorm van een communicatietoolkit en effectmeting voor landelijke campagnes. Hieronder lees je belangrijk nieuws rondom het bestellen van materialen.
Boekenweek van jongeren
Van 15 t/m 24 september is de eerste campagne Boekenweek van Jongeren. Belangrijke deadline voor bibliotheken om aan te melden is 24 juni a.s. via: aanmelden collectieve campagne. Contactpersoon voor deze campagne is Elly Bouwma van Fers.
Kinderboekenweek
Voor de Kinderboekenweek in oktober is Rijnbrink bezig met de toolkit, contactpersoon is Janneke Bloemheuvel. Tot 1 juli a.s. kun je via Probilio een programmapakket bestellen met o.a. het Doe-boek.
Nederland Leest
Nederland Leest krijgt een nieuw jasje voor een bredere doelgroep met als duidelijke afzender de bibliotheek. Tot 21 juni a.s. is het bestellen van campagnemateriaal en speciale editie van het boek Sonny Boy van Annejet van der Zijl. Probiblio is verantwoordelijk voor de communicatietoolkit met tips voor programmering, maar ook gerichte content voor de (online) kanalen. Contactpersoon hiervoor is Karlijn van Oirschot.