Customer Journeys

Dienst Marketing
Gepubliceerd op 31 augustus 2023

Hoe zorg je ervoor dat bibliotheekgebruikers een optimale klantervaring hebben die leidt tot klanttevredenheid en loyaliteit? De Customer Journey biedt inzicht in de bibliotheekgebruikers en leidt tot verbeterde processen. Hoe pak je dit precies aan?

Een Customer Journey (klantreis) visualiseert hoe klanten bibliotheekdiensten beleven. Dit inzicht biedt kansen voor procesoptimalisatie en het versterken van klantrelaties. Het geeft betrokken afdelingen mogelijkheden om samen te werken aan verbeteringen. Bibliotheken kunnen hier ook van elkaar leren. Onze experts geven advies op maat, zoals concrete tips en tricks in de vorm van een adviesgesprek, een presentatie aan jouw collega’s of een ideeënsessie.

Alles over customer journeys

Blog
Marketing

5 tips om (nóg) beter vindbaar te worden in zoekmachines

Blog
Marketing

De employee journey van de bibliotheekmedewerker – kansen voor verbetering

Praktijkvoorbeeld
Publicatie
Educatie
Collectie
Marketing

Laat je inspireren door klantreizen

Blog

Hoe zorg je ervoor dat je klanten loyaal zijn én blijven?